صفحه اصلی
پیام تبریک رییس و معاون آموزشی دانشکده حقوق
  • 9809 بازدید



 

خداوند منان را شاکرم که عضو کوچکی از مجموعه ای هستم که در آن استادان عالیمقام همراه با کارکنان شریف و زحمت کش ، یکدل و متحد با کسب عنوان واحد برتر آموزشی بار دیگر دانشکده خود را به عنوان یکی از واحدهای موفق و سربلند  دانشگاه نشان دادند.اینجانب به سهم خود این موفقیت را به کلیه استادان و کارکنان عزیز دانشکده به ویژه به معاون محترم آموزشی و کارکنان خدوم بخش آموزش دانشکده تبریک عرض نموده، از این عزیزان نهایت تشکر و سپاس را دارم. فرصت را غنیمت شمرده موفقیت همکاران عزیز و فرهیخته دانشکده جنابان آقایان دکتر السان و دکتر نیازپور را نیز به این عزیزان تبریک عرض می کنم.

 از درگاه حضرت ربوبی جل جلاله مسئلت می نمایم که دانشکده مان و کلیه استادان گرامی و کارکنان محترم و دانشجویان عزیز آنرا از کلیه بلایا به دور داشته، راه تعالی و بالندگی آنها را بیش از پیش فراهم نماید. ایام عزت همگان مستدام

با احترام

ابراهیم بیگ زاده

 

ضمن عرض شادباش هفته آموزش خدمت استادان گرامی ، بدین وسیله انتخاب دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی به عنوان واحد برتر آموزشی در سال  ۱۴۰۱ راصمیمانه تبریک عرض می نمایم. بی تردید در کنار نقش بی بدیل استادان گرانمایه باید به سهم بسزای همکاران عزیز اداری  به ویژه در بخش آموزش دانشکده در حصول به این توفیق اشاره نمود. همچنین انتخاب همکاران عزیزمان جناب آقای دکتر نیازپور و جناب آقای دکتر السان را به عنوان مدرسان نمونه تبریک عرض میکنم و برای همگان آرزوی سلامتی و توفیق دارم.


با احترام

سید هادی محمودی