صفحه اصلی
نشست اعضای هیات علمی دانشکده علوم و فناوری زیستی با مدیرعامل شرکت داروسازی در چین
  • 767 بازدید

دکتر مینایی رئیس دانشکده علوم و فناوری زیستی، سه شنبه 1 شهریور 1401 با آقای شیائوجون لی مدیرعامل شرکت بزرگ داروسازی در کشور چین و همچنین آقای قلعه نویی نماینده رایزنی علمی  دیدار و گفتگو کردند.
دکتر مینایی در این نشست مشترک که جمعی از اعضای هیات علمی دانشکده و معاون پژوهشی گیاهان دارویی نیز حضور داشتند، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان بر لزوم و اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت کشورهای دیگر تاکید کردند.
جناب آقای لی ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این نشست های مشترک با اشاره به ظرفیت های موجود برای گسترش تبادلات علمی افزودند: ما علاقه وافر به سرمایه گذاری در پروژه های علمی مشترک داشته و علاوه بر آن می توانیم برای برگزاری فرصت های مطالعاتی اساتید و همچنین بورس دانشجویان با دانشکده علوم و فناوری زیستی همکاری نمائیم.
ایشان همچنین اظهار امیدواری کردند که در این نشست ها استمرار داشته و دو طرف در گسترش روابط عمومی کوشا باشند.
در ادامه برخی از اساتید حاضر در جلسه دکتر سعیدی، دکتر توحیدفر، خانم دکتر صنیعی و ... به ارائه طرح های پیشنهادی خود و درخواست همکاری با آقای لی مدیرعلامل شرکت داروسازی را نمودند.
در پایان جمع بندی این جلسه مقرر شد اساتید دانشکده تمامی طرح ها و پروژه هایی که در دست اقدام دارند یا به نتیجه رسانده اند را بصورت مکتوب به مدیرعامل شرکت ارائه دهتد و درنهایت تفاهم نامه ای در این خصوص منعقد گردد.
 

افزودن نظرات