صفحه اصلی
رویداد بازی های جدی برگزار خواهد شد
  • 3369 بازدید

رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲ با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با همکاری شماری دیگر از مراکز و نهادها در پاییز امسال برگزار می‌شود. این رویداد در ششمین دوره خود تلاش می‌کند تا با برگزاری سه بخش کلیدی، شامل جشنواره، هکاتون و سمپوزیوم، زیرساخت‌های علمی و صنعتی را برای توسعه بیش ‌از پیش بازی‌های جدی در کشور فراهم و حلقه‌های توسعه را از تحقیقات دانشگاهی تا تجاری‌سازی محصولات موجود در صنعت تقویت کند. رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲، همچون دوره‌های گذشته با میلیون‌ها تومان جایزه و شبکه بزرگی از حامیان و همکاران فرصتی برای مشارکت در رشد بازی‌های جدی در کشور را فراهم کرده است.

در این رویداد پس از دریافت آثار ارسالی، بازی‌های جدی در سه مرحله مورد داوری تولید، داوری تجاری و داوری علمی قرار می‌گیرند و پس از بررسی‌های داوران، تیم‌های منتخب برای فینال، به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت. در مجموع بیش از ۴ میلیارد تومان جایزه در انتظار برندگان این بخش خواهد بود.

علاقه مندان می توانند از طریق فراخوان رویداد به آدرسhttps://segap.ir/fa/page.php?rid=88  نسبت به کسب اطلاعات و ثبت نام در فرایندهای ششمین دوره رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲ اقدام نمایند

 

افزودن نظرات