صفحه اصلی
کرسی نظریه پردازی، نقد و مناظره برگزار می شود
  • 1315 بازدید

دانشگاه شهد بهشتی در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبتنی بر ضرورت اهتمام حوزه و دانشگاه به بسط آزاد اندیشی و شکل گیری یک حرکت گسترده برای تولید علم و نظریه پردازی در کلیه علوم دانشگاهی و آغاز نهضت « دوران خلاقیت و تولید » در عرصه علوم و فنون و بویژه " رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی"  اقدام به تاسیس دبیرخانه کمیته دستگاهی کرسی نظریه پردازی و برگزاری این دوره ها نموده است.

به همین منظور کرسی علمی ترویجی با عنوان " تمایز گفتمانی قرآن و نهج البلاغه در مواجهه با جنسیت: ارائه الگویی کاربردی برای نمایش مرجعیت قرآن کریمبرگزار می شود.

در این جلسه دکتر قاسم درزی استادیار پژوهشکده اعجازقرآن دانشگاه شهید بهشتی به عنوان ارائه دهنده موضوع، دکتر عباس احمدوند دانشیار دانشکده الهیات و ادیان دانشگاه شهید بهشتی و دکتر زهرا محققیان استادیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به عنوان داوران جلسه حضور دارند. هم چنین دکتر مصطفی آذرخش استادیار دانشکده الهیات و ادیان دانشگاه شهید بهشتی نیز به عنوان مدیر این جلسه معرفی شده اند.

این جلسه به همت پژوهشکده «مطالعات بنیادین علم و فناوری » به عنوان مجری کرسی دستگاهی نظریه پردازی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

زمان جلسه روز دوشنبه 25 آذر ماه 1398 و ساعت برگزاری 14تا 16 می باشد. ضمنا محل برگزاری این نشست دانشگاه شهید بهشتی-ساختمان شهدا-طبقه اول اتاق جلسات پژوهشکده اعجاز قرآن می باشد.

هم چنین پل های ارتباطی با دبیرخانه کرسی نظریه پردازی دانشگاه شهید بهشتی به شرح ذیل می باشد:

آدرس دبیرخانه:

تهران- بزرگراه شهید چمران- اوین دانشگاه شهید بهشتی- ساختمان شهدا طبقه سوم- پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری

تلفن تماس:02129905457    شماره موبایل:090564782315  

رایانامه (ایمیل ): korsi@sbu.ac.ir  اینستاگرام: korsi.sbu

 

 

افزودن نظرات