صفحه اصلی
رونمایی از ۱۱ دستـاورد مرکز فنـاوری اطلاعـات و ارتبـاطات
  • 1352 بازدید

جشن سالانه مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شهید بهشتی، روز یکشنبه ۸ اسفند 1400 باهدف معرفی و رونمایی ۱۱ دستاورد مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه در سال ۱۴۰۰، با حضور دکتر سعدالله نصیری قیداری، رئیس دانشگاه، دکتر عليرضا شاملی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه و اعضاء هیات رئیسه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نصیری ضمن تشکر از برگزارکنندگان این رویداد گفت: حجم‌کار انجام شده در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و تقدیر از آن، نشان‌دهنده خوش‌سلیقگی در مدیریت است چرا که تقدیر و تشویق سبب ایجاد انگیزه می‌شود تا افراد کارهای بیشتر و بهتری را انجام دهند.

وی افزود: امروز در دانشگاه شرایط اقتصادی خاصی داریم که بنده نمی‌دانم آیا در تاریخ ۶۲ ساله دانشگاه شهیدبهشتی سالی مانند امسال داشته‌ایم یا خیر؛ بنابراین قدردان نگاه آقای دکتر شاملی برای انجام پروژه‌های فناورانه که سبب صرفه جویی در بودجه می‌شود هستم؛ این فعالیت‌ها  نشان از مدیریت متعهدانه و دلسوزانه ایشان  توام با درک  شرایط دارد. همه ما باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا از این بحران عبور کنیم.

وی تصریح کرد: حال که ما از نظر مالی در مضیقه به سر می‌بریم، انتظار می‌رود که پروژه‌های دانشگاهی هم کمتر شود؛ اما می‌بینیم که بودچه چندین برابر کمتر و پروژه‌ها چندین برابر بیشتر شده است و این نوع نگاه، رویکرد درست علمی امروز است که می‌گوید یک مدیر خوب باید بتواند در شرایط سخت بهتر از گذشته کار کند.

رئیس دانشگاه شهیدبهشتی در پایان تاکید کرد: اگرچه یکی از تفاوت‌های یک کشور پیشرفته با یک کشور عقب مانده میزان منابع مالی است؛ اما مدیریت بر منابع مالی موضوع مهم‌تری است و امروز به بنده ثابت شد که چقدر مهم است یک مدیر، دانشگاه را خانه اول خود بداند. تقدیر و اهداء جوایز به دست اندرکاران پروژه‌های فناورانه کاری بسیار زیبا بود و برای پشتیبانان و برگزارکنندگان این نشست آرزوی موفقیت دارم.

رونمایی از ۱۱ دستـاورد مرکز فنـاوری اطلاعـات و ارتبـاطات

در ادامه، دکتر عليرضا شاملی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شهید بهشتی از دستاوردهای مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات رونمایی و از پدیدآورندگان و دست‌اندرکاران آن‌ها تقدیر کرد.

این دستاوردها شامل خودکارسازی رزومه استادان به منظور تجمیع هفتگی فعالیت‌های آنان از جمله تعداد دانشجویان فارغ‌التحصیل، مقالات، اختراعات و اکتشافات و کتاب‌ها، وبسایت انگلیسی جدید دانشگاه؛ وبسایت دانلود نرم‌افزار برای تامین امنیت استفاده‌کنندگان؛ پرتال بهشتی به منظور تجمیع آئین نامه‌ها؛ رزومه اساتید و پیام‌های آموزشی سامانه جامع دانشگاهی که در سه بخش برای استاد، دانشجو و کارمند؛ فایروال، سیستم جامع دانشگاهی برای اطلاع‌رسانی به طیف مختلف کاربران سایت دانشگاه، مکانیزه کردن اموری مانند تمدید قرارداد اساتید و راه‌اندازی سیستم جدید ارتقاء؛ داشبورد مرکز فناوری اطلاعات شامل گزارش‌های پایه کارکنان و میز خدمت مرکز داده، سامانه مدیریت قراردادها؛ سامانه بازنشستگی و طراحی سامانه‌ای برای ارزیابی رضایتمندی از خدمات دریافت شده در دانشگاه بود.

گالـــری تصاویـر جشن سالانه مرکز فناری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شهید بهشتی

افزودن نظرات