جشنواره آموزش دانشگاه با معرفی برگزیدگان برگزار شد

963 بازدید

جشنواره آموزش دانشگاه شهید بهشتی با معرفی استادان نمونه و تجلیل از استادان بازنشسته، دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 در تالار شهید بهشتی برگزار شد.

جشنواره آموزش دانشگاه شهید بهشتی با سخنرانی حجت الاسلام دکتر حسینی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، ، دکتر آقامیری رئیس دانشگاه، دکتر سعیدی معاون آموزشی و با حضور اعضای هیئت رئیسه، روسای دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و جمعی از اعضای هیئت علمی همزمان با هفته آموزش برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر حسینی با قرائت آیه 79 سوره مبارکه آل عمران، با تفسیر کلمه «رَبَّانِيِّينَ» در آیه مذکور گفت: در روایات اسلامی مِدادُ الْعُلَماءِ افْضَلُ مِنْ دِماءِ الشُّهَداء است؛ این برتری از آن قلم عالمی است که شهید تربیت کند. 

دکترآقامیری، رئیس دانشگاه در سخنانی با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: آموزش، اصل فعالیت دانشگاه است؛ برای آموزش خوب باید ارتباط و تعامل خوب برقرار شود و برای تعامل خوب باید سازوکارهای مناسب تعریف شود.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: برای رسیدن به دانشگاه حکمت بنیان باید استادمحوری، شاگردپروری و اخلاق محوری در سرلوحه امور قرار گیرد.

دکتر سعیدی، معاون آموزشی دانشگاه در سخنانی، با ارائه توضیحاتی در خصوص دستــورالعمل انتخـاب مدرس برگزیده، برنامه‌های عملیاتی تحول در آموزش در سال 1403 را تشریح کرد.

در جشنواره آموزش دانشگاه از 22 عضو هیئت علمی بازنشسته و 35 استاد نمونه تجلیل شد.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: