صفحه اصلی
ششمین همایش نقشه‌برداری مغز ایران
  • 4197 بازدید

احتراما به استحضار می رساند ششمین همایش نقشه برداری مغز ایران مانند سال های گذشته با حضور تعدادی از برجسته ترین دانشمندان علوم اعصاب جهان در دانشگاه شهید بهشتی 17-19 مهر ماه 98 برگزار می شود.

نقشه برداری یک علم میان رشته ای با مشارکت رشته هایی چون علوم پزشکی، کامپیوتر، روانشناسی، ریاضیات و سایر حوزه های مرتبط با این علم است که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ای مانند:

Magnetic Resonance Imaging, Optical Imaging, Positron Emission Tomography, Electroencephalography, Transcranial Magnetic Stimulation

و غیره به مطالعه سیستم اعصاب و مغز می پردازد.

دانشگاه شهید بهشتی به عنوان پیشتاز این علم در کشور هر ساله این همایش بین المللی را در این زمینه برگزار میکند که هدف آن گردهم آوردن دانشمندان داخلی و خارجی و ایجاد فضایی در راستای بهبود تعامل و تبادل اطلاعات و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته به منظور درک سیستم عصبی و بیماری های مربوط به آن است. این همایش در طول عمر کوتاه خود توانسته است بسیاری از نخبه های ایرانی در داخل و خارج از کشور را جذب نماید.

مخاطبان این همایش متخصصین نورولوژی، جراحی اعصاب، روانپزشکی، نوروپاتولوژی، توانبخشی، دانشمندان علوم اعصاب، علوم شناختی، روانشناسان، مهندسان پزشکی، فیزیکدان ها و دیگر حوزه های مرتبط هستند.

از این رو ششمین همایش نقشه برداری مغز ایران با هدف ایجاد فرصتی برای تعامل دانشمندان بین المللی و ارایه ی نتایج تحقیقات خود با سخنرانی پروفسور علوی از دانشگاه پنسیوانیا ، پروفسور آیکوف از دانشگاه دوسلدورف، پروفسور فلمینگ و پروفسور وفایی از دانشگاه دانمارک جنوبی و غیره، دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ 17- 19 مهر ماه 98 برگزار میشود.

همچنین در راستای بهبود و پیشرفت علمی و عملی محققین داخلی در زمینه نقشه برداری مغز با بهره گیری از این اساتید بین المللی که در همایش امسال حضور یافته اند کارگاه های علمی نظیر یادگیری ماشین ، کارگاه تصویر برداری نخاعی برگزار می¬گردد و اولین رویداد Brain Hack در ایران نیز برگزار می¬گردد.

برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به یکی از راه های ارتباطی زیر مراجعه فرمایید:

سایت: www.humanbrainmapping.ir

لینک ثبتنام در همایش: اینجا کلیک کنید ​

تلفن ثابت: 29905801(021)

فاکس: 29902650(021)

 ایمیل: ihbm@sbu.ac.ir​

Image result for iran human brain mapping 6th

 

افزودن نظرات