مدیریت پشتیبانی پژوهش و فناوری
تسویه اعتبار ویژه
کارشناس تسویه اعتبار ویژه
خانم فرح رمضانی
شماره تماس : 29902238
گردش کار تسویه اعتبار ویژه
تسویه حساب اعتبار ویژه در یک مرحله و پس از دریافت و هزینه کرد اعتبار ویژه مطابق گردش کار زیر انجام می شود:
1- ورود به سیستم پژوهشی گلستان و انتخاب گزینه پیشخوان توسط عضو هیئت علمی
2- انتخاب گزینه مبالغ و هزینه های اعتبار ویژه پژوهشی
3- کلیک بر روی منو ثبت هزینه های اعتبار ویژه و سپس تکمیل فیلدهای خالی
4- تایید توسط استاد و ارسال به کارشناس پژوهشی واحد جهت بررسی فاکتورها و نحوه هزینه کرد بر اساس آیین نامه اعتبار ویژه.
5- تایید توسط کارشناس واحد و ارسال به معاون پژوهشی واحد .
6 - پس از تایید توسط معاون پژوهشی واحد، گزارش 1525(تاییدیه) پرینت و پس از امضاء توسط مجری و رئیس واحد به همراه اصل فاکتورها به انضمام نامه درخواست تسویه از طرف دانشکده به معاونت پژوهشی ارسال می گردد.
7- تایید و ارسال از معاون پژوهشی واحد به مدیر پشتیبانی پژوهشی و فناوری.
8- کارشناس معاونت پژوهشی، پس از دریافت مدارک و بررسی بر اساس آیین نامه اعتبار ویژه نسبت به ارسال مدارک تسویه به مالی اقدام می نماید.
نکته: در صورت عدم تایید توسط گلستان لطفا نسبت به موارد ذیل توجه فرمایید:
- جمع هزینه ها از کل مبلغ اعتبار ویژه نمی بایست بیشتر باشد.
- در صورت وجود مبالغ دستیار پژوهشی و پسادکتری ، تایید پژوهش مورد نیاز است.
- - نیاز به بارگذاری فاکتورها در گلستان نمی باشد.
- ثبت هزینه ها به ریال می باشد. در ثبت هزینه ها سه صفر حذف گردد.