صفحه اصلی
دانشجویان دانشگاه عناوین برتر نهمین همایش مدرسه ایرانی_ معماری ایرانی را کسب نمودند
  • 36282 بازدید

دو تن از دانشجویان کارشناسی ارشد معماری دانشگاه شهید بهشتی رتبه‌های اول و دوم را در نهمین همایش و نمایشگاه ملی و دومین همایش بین المللی «مدرسه ایرانی، معماری ایرانی»را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در نهمین همایش مدرسه ایرانی _ معماری ایرانی، نرجس دلاوری، رتبه برتر و آرمان رحیمی، رتبه دوم این همایش را با طراحی «مدرسه ۹ کلاسه کوش بندرکنگ» در بخش طرح های دانشجویی کسب نمودند.

در نهمین دوره همایش مدرسه ایرانی _ معماری ایرانی 222 طرح در چهار بخش طراحی، طرح های اجراشده، مدارس روستایی و عشایری و عکاسی در سطوح مهندسین مشاور، همکاران سازمان و ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان‌ها، دانشجویی و آزاد به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که آثار و طرح های برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

 

این همایش و نمایشگاه‌ها توسط سازمان نوسازی مدارس کشور از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ به طور متوالی برگزار شد و پس از یک وقفه ۵ ساله با توجه به تدوین سند برنامه زیرنظام فضا، تجهیزات و فناوری در سال ۱۳۹۵ و در راستای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین و اجرایی شدن راهکارها و برنامه های عملیاتی هویت بخشی به فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی، برگزاری مجدد این همایش مورد توجه قرار گرفت که منجر به برپایی همایش‌ها و مسابقات دوسالانه معماری با رویکرد ‌هویت بخشی به معماری مدارس در سال های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۷ و با عنوان همایش و نمایشگاه مدرسه ایرانی - معماری ایرانی با الگوی اسلامی شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با کلیک روی لینک http://expo.dres.ir به نمایشگاه مجازی مدرسه ایرانی معماری ایرانی وارد شده و از نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

 

​​​​​​

روابط عمومی دانشگاه، کسب این موفقیت ارزشمند را به این دانشجویان ساعی و استادان محترم ایشان تبریک عرض می نماید.​​​​​​​

افزودن نظرات